Hej! Femte december i dag. Här är det riktigt krispigt och kallt i dag. Nu hoppas jag på lite mer snö bara så kommer julstämningen snart vara på topp.
Vad är viktigt för dig kring jul för att komma i stämning?
KRAM elina
#asmr #asmrsvenska #asmrjulkalender