Hei!
Tällä kertaa koristelen pöytäkalenterin aukeaman viikolta 33 - melko minimaalisesti, mutta kuitenkin. Käytän pelkästään vanhan lehden kuvia, joita ei nyt löytynyt kovin montaa, mutta pari koirakuvaa kuitenkin 😅
Koristeltavalla viikolla ei vielä ole tiedossa paljon mitään menoja, mutta roska-auto käy maanantaina. Se on aina tärkeä merkintä kuukausittain.
Toivottavasti pidät videosta ja rentoudut sen parissa! ❤️
Muista pitää itsestäsi hyvä huoli ❤️
Terkuin Tiina