Asmr Suomi - pelataanpa erä pasianssia ja kuiskutellaan


Tiinan ASMR
Published 2 years ago

Pasianssia tuli pelailtua pienempänä hyvin usein. Pelailetko sinä ja mikä on sun lemppari pasianssi?
Harmittaa kyllä, kun en muistanut miten sitä yhtä versiota pelattiin, mutta sen nimi taisi olla Napoleonin hauta ja palauttelen sen kyllä pikimiten taas mieleen!

Toivottavasti pidät korttien äänistä sekä kuiskuttelusta ❤️

Terkuin Tiina

Created:
Last updated: